Od pewności do zaufania: jak dbamy o ciągłość działania w praktyce?

Case Study

Z kim działaliśmy?

Są takie branże, dla których czas jest dosłownie na wagę złota. Wymagający klient, dla którego gwarancja rozwiązania wszelkich problemów w możliwie najkrótszym czasie to główny cel. Ze względu na wysoki stopień rozbudowania serwisu spełnienie tych oczekiwań wydawało się jeszcze bardziej skomplikowane!

Spersonalizowane potrzeby — spersonalizowane rozwiązania

Nawet niewielkie opóźnienie, niedostępność lub krótka awaria była dla naszego klienta olbrzymią stratą wizerunkową i finansową. W związku z tym wymagali od usługodawcy bardzo szybkiego rozwiązywania problemów w przypadku niedostępności, niskiej wydajności, czy także podczas wprowadzania zmian w oprogramowaniu.

Punkt zwrotny

Bezprecedensowa prostota, inteligencja i elastyczność. Właśnie to otrzymał klient, dzięki wdrożeniu przez nas rozwiązania hiperkonwergentnego. Aby spełnić oczekiwania i potrzeby klienta zagwarantowaliśmy w umowie czas reakcji na podjęcie zgłoszenia — wynoszący 15 minut.

Dodatkowo określiliśmy maksymalny czas potrzebny na rozwiązania krytycznych zgłoszeń i incydentów związanych z wydajnością systemu i jego dostępnością. Zależy nam na zaufaniu naszych partnerów, dlatego w razie ewentualnego przekroczenia ustalonego w umowie czasu zobowiązaliśmy się do kar finansowych.

Efekty, dla których warto czekać

Wielokrotnie przekonujemy się, że proste, jasne i konkretne rozwiązania są najlepsze. Do takiego samego wniosku mógł dojść nasz klient, dzięki zapewnieniu przez nas gwarancji czasu naprawy w ściśle określonym czasie. Dodatkowo zwiększyliśmy stabilność pracy całego środowiska — czerpiąc to, co najlepsze z elastycznych systemów.

Co na tym zyskała spółka? Przede wszystkim w końcu mogła skupić się na rozwoju swojego biznesu bez ciągłego strachu o działanie aplikacji, ciągłość działania, czy też wprowadzanie aktualizacji oprogramowania. Warto tutaj podkreślić, że wśród korzyści była nie tylko gwarancja czasu reakcji — ale także gwarancja naszej dostępności.j.

Umów konsultację

Rozmawiając z nami możesz być pewien, że wszystko zrozumiesz, nawet
jeżeli nie jesteś fanem technologii i nie kończyłeś informatyki.

Co mówią o nas nasi Klienci?

Jesteśmy dumni, że nasze usługi skłonni są osobiście polecić nasi dotychczasowi klienci. Jeżeli chciałbyś osobiście zasięgnąć opinii któregoś z nich, skontaktuj się z nami.
Nie ma to jak opinia z pierwszej ręki.
“Pracownicy ONITO wielokrotnie wykazali się obsługą na najwyższym poziomie. Bardzo dobrze analizują nasze potrzeby i bardzo szybko reagują na incydenty występujące w naszym środowisku.”
Dariusz Matusiak
Dyrektor Techniczny, TNS Sp. z o.o.
“Pracownicy ONITO wielokrotnie wykazali się obsługą na najwyższym poziomie. Bardzo dobrze analizują nasze potrzeby i bardzo szybko reagują na incydenty występujące w naszym środowisku.”
Dariusz Matusiak
Dyrektor Techniczny, TNS Sp. z o.o.
“Pracownicy ONITO wielokrotnie wykazali się obsługą na najwyższym poziomie. Bardzo dobrze analizują nasze potrzeby i bardzo szybko reagują na incydenty występujące w naszym środowisku.”
Dariusz Matusiak
Dyrektor Techniczny, TNS Sp. z o.o.